MONTEIL

Fransk, bioteknologisk hudpleje fra Monteil, en kosmetisk virksomhed etableret i New York i 1936. Mærket har været ejet af Yves Saint Laurent indtil 1987, sidenhen af Revlon-koncernen. Siden 2006 har brandet tilhørt Wilde Cosmetics GmbH og forhandles i 30 lande verden over. Monteil er baseret på filosofien om skønhed i alle aldre. Derfor findes der produkter til enhver livsfase og hudtype i Monteils produktportefølje.

Bioaktive ingredienser af uforlignelig kvalitet bruges i optimalt afbalancerede koncentrationer. Målet er symbiotiske virkninger af kompatible ingredienser, der kan påvirke og forbedre forskellige steder i hudstrukturen. Smukke emballager, berusende dufte og luksuriøses konsistenser fuldender oplevelsen.

Varer 1-72 af 163

Faldende orden
Side
pr. side

MONTEIL - en klassiker med vokseværk

MONTEIL er et brand, som kombinerer en lang og spændende historie med innovation og nytænkning. Det siger noget om et hudplejebrand, at det kan eksistere og vedblive at vokse og udvikle sig i en branche, hvor de nye brands står i kø.

Skønhedsbranchen er let at fare vild i. Og det kan være forvirrende at skulle vælge en hudplejeserie til professionelt brug, fordi alle brands har noget at byde på. Og det er svært at gennemskue alle de fine billeder, de flotte ord og de lange ingredienslister og beslutte sig for et bestemt mærke. Branchen er heldigvis fuld af dygtige og ambitiøse mennesker, som ønsker de bedste oplevelser og resultater for deres kunder.

Kom godt igang med MONTEIL

Hos Mona Lisa Cosmetic Supply gør vi to helt specifikke ting for at hjælpe dig bedst muligt, uanset om du er garvet i branchen, men har lyst til at prøve et andet hudplejebrand. Eller om du står overfor en opstart af egen klinik og har brug for opbakning og sparring.

1:

Vi klæder dig ekstra grundigt på, så du har al den nødvendige viden for at bruge og sælge MONTEIL i din klinik. Enten får du besøg af vores konsulent i din klinik eller også kommer du på besøg hos os, så vi kan hjælpe dig godt igang. Det er rigtig vigtigt for os, at du føler dig motiveret og rustet til at snakke produktvalg med dine kunder. Viden er virkelig magt, når det kommer til hudpleje og det føles trygt for dine kunder, at du er sat godt ind i tingene. Vi har masser af materiale, så du kan lære brandet, produkterne og serierne at kende. Og vi hjælper dig med billedmateriale, valg af produkter, tekster til hjemmeside og SoMe osv. Sig til - vi har masser at byde på! Bl.a. gode tips til at skabe merværdi for kunderne, uden at det koster dig noget.

2:

Vi arbejder ikke med noget minimumskøb. Af to grunde. For det første, så er økonomien altid en udfordring, når man starter op med et nyt brand. Derfor er man ekstra sårbar, hvis man skal lægge eks. 25.000 for overhovedet at komme igang. Hos os kan du starte med at købe, hvad du har budget til. Så får du og kunderne tid til at lære brandet at kende og så kan du jo altid øge volumen hen ad vejen. For det andet, så er det ikke sikkert at du ønsker at tage hele produktporteføljen ind til at starte med. Uden minimumskøb er du fuldstændig frit stillet til at købe det - og kun det -, som du vil starte ud med.  (Desuden har vi et kæmpeudvalg af alle mulige andre ting til klinikker, som altid frister og inspirerer. Og dem er der også råd til, hvis du kan nøjes med at købe den hudpleje hjem, du har budget til.)

 

Ingredienser i hovedrollen

MONTEIL har gjort det let at vælge, hvilke serier du skal have i din klinik og hvilke, du bedst vil kunne videresælge til dine kunder. Udover at emballage og layouts lige har fået en gennegribende modernisering, så er serierne målrettet til bestemte hudtyper i kraft af deres bærende aktive ingrediens.

FEEL SATIN er eksempelvis serien med peptider i centrum. Den er luksuriøs, næringsrig og appetitlig og så er der lagt vægt på forskellige peptiders positive indvirkning på rynker, smidighed og ensartet overflade.

ProBeActive+ er fokuseret omkring probiotika, som har en gavnlig effekt på rødme og en kompromitteret hudbarriere. Her er serien, som gør sig godt imod karsprængninger, rosacea og sart eller sensitiv hud, som har godt af immun- og barrierestyrkende indhold.

Hydro Cell er bestselleren. Produkterne er simpethen så smukke at kigge på! Og med basis i mineralrigt havvand fra Golfstrømmen, algeekstrakter og hyaluron, så er serien et virkelig godt sted at starte ud med alle, der har gavn af masser af fugtbevarende pleje. Hvilket vil sige stort set alle...

ACTI-VITA udmærker sig ved indholdet af retinol, bedre kendt som den ultimative hudplejehelt A-vitamin. A-vitamin har den største mængde evidens bag sig i forhold til at skabe generel bedring i huden. 

 

SOLUTIONS, ESSENTIALS og PEELING

En del af nyskabelsen ved MONTEIL kan ses på deres nye smukke emballager, som gør det let for dig og kunderne at se, hvad produkterne er formuleret til. Nederst på produkterne findes små sølv-bånd med påskrift, eksempelvis SOLUTIONS. Det betyder, at produktet er udviklet til at løse et bestemt problem. Det er altså produkter, som er mere resultatorienterede end hudplejende i almindelig forstand. Det drejer sig bla. om MONTEILS mange ampuller og serummer og Clarify-serien, som er formuleret specielt til at bedre hud med urenheder og udbrud.

Produkter mærket ESSENTIALS kan sammensættes på tværs af serier, hudtyper, aldre og behov, fordi de alle sammen kan indgå i såkaldt basis-hudpleje eller essentiel hudpleje. Det er hårdtarbejdende, funktionelle produkter, som løser opgaven uden dikkedarer. Er du eller din kunde i tvivl om, hvilke produkter der er brug for, så kig efter ESSENTIALS mærkningen for et godt sted at starte.

PEELING produkterne er lidt en yndlingsgruppe hos Mona Lisa Cosmetic. Ikke bare fordi vores MONTEIL-konsulent er vild med produkterne, men også fordi vores kunder er så begejstrede. Vælg mellem Clarifying BHA & PHA Liquid eller eksfolierende Keratolytic AHA Water, som begge fungerer som toner på en rondel eller duppet direkte på huden. Eller vores favorit, Refining AHA Fluid, en tyndtflydende serum, som virker under hudplejen og mindsker pigmentering og urenheder.